Garancia

HIVATALOS MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.

Termékeink 100% magyar garanciával rendelkeznek!

A vásárló jogait a polgári törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a 151/2003. (IX.22.) Kormány rendelet, a szavatossági és jótállási igények intézést, a 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet szabályozza.

Általános garancia feltételek:
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott klímaberendezésre  12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma. A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termék 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó, feltéve, ha a hiba rendeltetésszerű használat alatt következett be, a megfelelő dokumentumokat be tudja mutatni, és a termék gyári csomagolása megvan.

Hogyan érvényesítheti nálunk vásárolt terméke garanciáját?

  • A jótállási igényt kizárólag a berendezés tulajdonosa érvényesítheti, amennyiben be tudja mutatni a megfelelően kitöltött jótállási jegyet, a fizetési (számla, nyugta) és a beüzemelési bizonylatot.
  • Kérjük a vásárlást követően a berendezéshez mellékelt kezelési útmutatót és garanciafüzetet olvassa el!
  • Garancia igényét elsősorban a beüzemelő szakemberrel érvényesítse! A klímaberendezések beüzemelése szakértelmet igényel, ezért minden esetben fényképes, kék kártyával rendelkező személy végezze!
  • A garanciális hibával cégünkhöz visszajuttatott berendezések vizsgálatát és javítását a lehető legrövidebb határidővel végezzük, a vonatkozó törvényi előírások betartásával.
  • Fontos! A garancia érvényét veszti a jótállási jegy helytelen kitöltése- megrongálódása- javítása esetén!
  • A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét. Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.
  • A garancia idő kezdete a beüzemelés dátuma, illetve maximum a vásárlástól számított 30. nap.
  • A készülék meghibásodását a garancia jegyen feltüntetett beüzemelőnél kell bejelenteni. Abban az esetben, ha a beüzemelő nem érhető el, akkor hívja a Faktor Kft. ügyfélszolgálatát: +361/253-0394 , ahol tájékoztatják a további lehetőségekről.
  • A készülék üzembe helyezése és beállítása nem tartozik a jótállási javítási kötelezettségek körébe!

Kiterjesztett garancia feltételei:

Fujitsu

3 év kiterjesztett garancia 

Feltétele: üzembe helyezési jegyzőkönyv/munkalap; az üzembe helyezést megfelelő képzettségű telepítő végezte; évi karbantartás igazolása számlával vagy munkalappal.

10 év kiterjesztett garancia

Feltétele:
termékregisztráció a http://www.fujitsuklima.hu/vegfelhasznalo/klima-regisztracio oldalon; A következő dokumentumok együttes megléte:  vásárlást igazoló számla; telepítési jegyzőkönyv, munkalap; karbantartást igazoló munkalap

Fontos! A számláknak és egyéb dokumentumoknak mindenképpen tartalmaznia kell a berendezés típusát (típusszám, model) és szériaszámát (Serial no.)

Fisher

3 év kiterjesztett garancia 

Feltétele: üzembe helyezési jegyzőkönyv/munkalap;az üzembe helyezést megfelelő képzettségű telepítő végezte el; évi karbantartás igazolása számlával vagy munkalappal.

6 év kiterjesztett garancia

Feltétele:
termékregisztráció a http://www.fisherklima.hu/klima-regisztracio/userreg oldalon; A következő dokumentumok együttes megléte:  vásárlást igazoló számla; telepítési jegyzőkönyv, munkalap; karbantartást igazoló munkalap

Fontos! A számláknak és egyéb dokumentumoknak mindenképpen tartalmaznia kell a berendezés típusát (típusszám, model) és szériaszámát (Serial no.)

LG

3 év garancia 

Feltétele: szakember általi beszerelés, és évenkénti karbantartás esetén.

Toshiba

3 év garancia 

Feltétele: szakember általi beszerelés, és évenkénti karbantartás esetén.

HD

3 év kiterjesztett garancia 

Feltétele: üzembe helyezési jegyzőkönyv/munkalap; az üzembe helyezést megfelelő képzettségű telepítő végezte el; évi karbantartás igazolása számlával vagy munkalappal.

4 év kiterjesztett garancia

Feltétele:
termékregisztráció a http://www.klimaregisztracio.hu/hd oldalon; A következő dokumentumok együttes megléte:  vásárlást igazoló számla; telepítési jegyzőkönyv, munkalap; karbantartást igazoló munkalap

Fontos! A számláknak és egyéb dokumentumoknak mindenképpen tartalmaznia kell a berendezés típusát (típusszám, model) és szériaszámát (Serial no.)

GREE

3 év kiterjesztett garancia 

Feltétele: üzembe helyezési jegyzőkönyv/munkalap; az üzembe helyezést megfelelő képzettségű telepítő végezte el; évi karbantartás igazolása számlával vagy munkalappal.

5 év kiterjesztett garancia

Feltétele:
termékregisztráció a http://www.klimaregisztracio.hu/hd oldalon; A következő dokumentumok együttes megléte:  vásárlást igazoló számla; telepítési jegyzőkönyv, munkalap; karbantartást igazoló munkalap

Fontos! A számláknak és egyéb dokumentumoknak mindenképpen tartalmaznia kell a berendezés típusát (típusszám, model) és szériaszámát (Serial no.)

Egyéb márkáknál a gyári garancia időt biztosítjuk.

Garanciával kapcsolatos kérdéseivel forduljon kollégáinkhoz!

Kérdése van, örömmel segítünk! Töltse ki űrlapunkat, és hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot!